wtorek, 4 czerwca 2019

Wstępniak do historii tego bloga i zarys tego o czym on będzie :)

Mam na imię Krzysztof i od pięciu lat jestem testerem oprogramowania. Testuję manualnie. Moja praca to w głównej mierze frontend, w mniejszości backend.  Nie programuję, próbuję się tego nauczyć, nie posiadam certyfikatów, bo sądzę, że wiedza nie musi być nimi potwierdzona, ale ... są tacy pracodawcy, którzy ich wymagają dla lepszej komunikacji w projekcie, więc zapewne przynajmniej podstawowy ISTQB posiadać warto.

Blog będzie w głównej mierze zbiorem różnych treści pomocnych testerom oprogramowania. Będą to linki do wartościowych stron, artykułów, kursów, wideo prezentacji, itp. Postaram się od czasu do czasu dodać coś sam od siebie.

Blog ma być tez eksperymentem. Jeśli mi i go odwiedzającym uda się stworzyć wartościowy zbiór danych, pomoże to Wam, jak i mi samemu rozszerzyć posiadaną wiedzę. Zatem wszelkiego rodzaju konstruktywne, nieobraźliwe komentarze, bez spamu, są mile widziane. Nikt nie jest nieomylny i mi też wolno się mylić, a tylko głupcy w błędzie trwają po wsze czasy ;)



Dla rozluźnienia na początek znany obrazek z serii developer vs tester, który najlepiej opisuje rolę testerów w dziale IT :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz